Hvert år har vi en kamp imod South Sevier High School, som kun ligger få kilometer fra Richfield. Skolerne hader lidt hinanden, og er altid ærkefjender i alle sports.
Kampene er velgørenhedskampe for brystkræft, og alle pengene går til en cancer-fond. Vi havde alle pinke trøjer på som man kunne købe på skolen i løbet af ugen.
Der er en wrestling-match, girls basketball og boys. Det er helt vildt sjovt, og fordi de er så store rivaler, er alle helt oppe og køre.
Desværre tabte vi i alle tingene, selvom vi var tæt på at vinde drengeårs kamp.
Der blev samlet over 7000 $ ind i løbet af hele arrengemenget! Der var også en der købte kampboldene med "autografer" fra spillerne. Han købte den for 175 $, som selfølgelig gik til cancer også.
Det var ligeså spændende som at se landsholdkampe i håndbold eller noget lignende, og helt sikkert den sjoveste skolekamp indtil videre, fordi der er så mange, og så god stemning.
Et par billeder
Raelee, Nikelle, Oc og mig i vores pink shirts!
Cheerleadernes show i pausen i pigernes basketball kamp. (Der kom MANGE flere tilskuere senere!)
"W" for WILDCATS!
Cheerleaders