fredag den 29. maj 2015

Farvel!

Har skulle sige farvel til alle mine veninder og værtsfamilie, og det har godt nok været hårdt, og mærkeligt! Det er stadig lidt uvirkeligt for mig, på en måde føler jeg at jeg siger farvel til en del af mig selv også. En del af mine veninder tog afsted på en senior tur lørdag, så det var allerede tid til at sige farvel der. 
Vi har også haft en masse hyggeligt "fester", efter graduation og bare for at fejre at det er sommer, så det har også været sjovt og hyggeligt at sige farvel.
Ville bare dele en masse billeder med veninder og fra graduation.
Mig og Oc
Juliana, Oc, Rachelle og mig 
Bonfire! Alli, mig, Annie og Stephanie 
Mig og Stephanie 
Skolen bliver revet ned, så vi fik lov til at skrive på gulvet i nogle af klasselokalerne. Glæder mig til at se hvordan den nye skole ser ud næste sommer!
Den nye skole de er igang med at bygge.
Juliana, mig og Stephanie
Nikelle, Oc, Raelee, Juliana og mig. "Camping" i telt (bare en overnatning i haven haha)
Tianna is graduated!! Alli, Tianna og jeg
Mig, Dallin, og Oc
Mig og Nikelle
Goodbye Alli!!
Farvel til Tianna også :(
Mig, Stephanie og Alli
Mig og Alli (lige efter at have grædt meget haha) 
Billede ved vores "R" (som de river ned!!)
Mig, Juliana, Kalissa og Cecy. Fra min sidste dag i Richfield
På vej til Salt Lake fra Richfeld 


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar