mandag den 11. maj 2015

Region Champions

I torsdags vandt vi Region i Track and Field! Det var super sjovt, og kan lige fortælle lidt om det.
Har været skadet længe, og skulle rigtig have løbet både 800 m, 1600 m og 3200 m, men pga min skade, har jeg ikke haft mulighed for at træne så meget, og kunne heller ikke gøre mit 100 % aller bedste til region, fordi det stadig gjorde ondt. 
Men jeg endte med bare at løbe 1600, og gjorde det ikke specielt godt. Men jeg fik det gjort, og var var stolt over at jeg kunne løbe til Region. 
Det var helt vildt tæt til Region hvem der vandt. (I track får top 5 i hver event points). Det var amt op til den sidste event, som var en stafet (4x400). Vi komme mindst på 2. pladsen for at vinde Region. Det var så spændende at heppe, og vi vandt heldigvis den event, så vi vandt det hele! Vi fik vores trofæ og vi løb en sejres runde på tracken. Det var super sjovt, og det begyndte at regne da vi vandt, så alle billederne er fyldt med regn haha.
Stævnet varede i 2 dage, så vi overnattende en nat på hotel. Det var det sidste stævne. Eller der er også State, men jeg kvalificerede mig ikke, og vi tager til St. George den weekend der er State (denne weekend). Så nu er track stort set over for mig. Det har været så sjovt og kommer til at savne det! Har dog stadig træning i denne uge, da dem der skal til State stadig træner.
Tianna fyldte 18, den dag vi vandt!
Vores sejresrunde
Når vi ikke løber, sidder vi i læ i et halvåbent telt og hepper haha
Mad vi spiser, når vi ikke gider alle de klamme fastfood restauranter der kun var ved hotellet. Så vi købte frugt og morgenmadsprodukter haha. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar